26.04.2010

22 aprel yer gunumu yoxsa sadece sıradan bir gunmu?

Bu yazini yazmaqda bir az geciksem de bir sebebi var,nece vaxt idi bu haqda arasdirma aparirdim,gozleyirdim belke gec de olsa nese olar amma olmadi.Sohbet nedenmi gedir?elbette 22 aprel yer gununden.Zaqatalada Yer gununun qeyd olunmasi bir nece ildir sulh korpusu konullulerinin desteyi ile artiq enene halini almisdi...Biz mektebliler yigilir kutlevi temizlik aksiyalari kecirir bu haqda insa yarislarinda istirak edir yerli telekanalimiz vasitesi ile sesimizi kimese catdirmaga calisirdiq.Bu il cox gozledim ki yene de bele bir aksiya kecirilsin ve ya nese buna benzer bir seyle xalqa xitab ede bilek amma ele gozlemeyimle de qaldim.yerli telekanaldan gunlerle bu haqda bir xeber esitmek umidi ile her deqiqe xeberler-e baxdim,amma hec ne gore bilmedim.Xarici olkelerde her il olke miqyasinda tentene ile kecirilen yer gunu rayonumuzdan ilim-ilim itdi.Bunun sebebkari kimdir? Eslinde bunu her il sulh korpusu konulluleri edirdi ve biz de dusunurduk ki ele onlar da etmelidirler, amma yox eslinde bu hamimizin isidir.Her kes el-ele vermeli ve bu gozel dunyamiz ucun hec olmasa bir gun nese etmelidir.Meselen ele cox uzaga getmirem 22 aprel idi yol ile gedirdim.Birden duz yanimdan bir masinin penceresi acildi,ve yere nese dusdu.Ne idi?-Zibil.Bu da bizim ekologoyamizi qorumaga olan cehdimiz.men oz uzerime duseni etdim ve onu goturub zibil qabina atdim amma tekce men bu dunyani,rayonumuzu qoruya bileremmi?Yox elbette hami ayaga qalxmali bele seylere yol vermemeliyik. Bosuna deyilmeyib ki el bir olsa dag oynadar yerinden. Amma bu seraitde artiq bu ele bir dereceye cata biler ki, biz bir gun ayildigimizda bu haqda dusunsek bele artiq hec bir cixis yolu qalmaya.

Bax onda biz bu bir gun bele olsa tebietimizi dunyamizi qorumagin ne qeder vacib oldugunu basa duseceyik, amma o gun ise gec olacaq.Gelin o gun gec olmadan herekete kecek ele bu gunden tebietimiz ucun bir sey etmeye calisaq.Meselen bir agac ekek, yere dusen bir zibili ayaqlayib kecmek evezine onu goturub bir zibil qabina ataq.Bunlar cox sade her birimizin ede bileceyi islerdir amma dusunun ki, dunyada ne qeder insan var ve her kes bunlardan birini etseydi dunyamizda ne problem qalardi ne de basqa bir narahatciliq...

Hiç yorum yok: